PODPIS ELEKTRONICZNY

Jesteśmy autoryzowanym podmiotem oferującym sprzedaż kwalifikowanych podpisów elektronicznych z usługą pomocy przy ich aktywacji.

Nasi eksperci oferują doradztwo w wyborze odpowiedniego dla Klienta zestawu e-podpisu, jego sprzedaż Klientowi oraz pomoc w procesie aktywacji i instalacji.

Kwalifikowany podpis elektroniczny służy do elektronicznego podpisywania dokumentów imieniem i nazwiskiem potwierdzając tożsamość podpisującej osoby.  Takie udogodnienie znacznie ułatwia kontakt z wszelkimi urzędami i instytucjami, sprawdza się również w kontaktach biznesowych.

W ramach naszych usług zapewniamy:
– doradztwo podczas wyboru pakietu,
– sprzedaż zestawów wraz z czytnikami,
– sporządzenie i złożenie wniosku o wydanie certyfikatu,
– poświadczenie tożsamości i zgodności danych,
– wysyłanie podpisanych dokumentów celem wydania certyfikatu,
– nadzór nad procesem wydania certyfikatu,
– wydanie podpisanej umowy klientowi,
– szkolenie w kwestii posługiwania się e-podpisem.

Wszystkie formalności związane z wydaniem e-podpisu załatwią Państwo na jednym, krótkim spotkaniu w naszym biurze lub zdalnie  – wszystko wedle preferencji.

Zajmujemy się również kwestiami odnowienia certyfikatów.