Adres do e-doręczeń wniosek
Adres do e-doręczeń wniosek gdzie należy złożyć? Jak dopełnić formalności związanych z utworzeniem i aktywacją skrzynki do e-doręczeń?
Zgodnie z ostatnio wdrożonymi zmianami przedsiębiorcy zobowiązani są do utworzenia i zgłoszenia skrzynki do e-doręczeń, a także dokonania aktualizacji danych w Bazie adresów elektronicznych.
E-doręczenia to usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego korespondencji między jednostkami administracji państwowej a obywatelami i firmami.
E-doręczenia umożliwiają jednoznaczną identyfikację nadawcy i odbiorcy, poufność i bezpieczeństwo danych. Cały proces jest zabezpieczony przed możliwością odczytania wiadomości.
Nasze biuro oferuje pomoc w zakresie:
– wypełnienia wniosku o utworzenie adresu do e-doręczeń
– aktywacji i zgłoszenia skrzynki do e-doręczeń
Oferujemy kompleksową pomoc dla przedsiębiorców z całej Polski.
Profesjonalne wsparcie doświadczonej kadry specjalistów.