Adres do e-doręczeń wniosek

Adres do e-doręczeń wniosek gdzie należy złożyć? Jak dopełnić formalności związanych z utworzeniem i aktywacją skrzynki do e-doręczeń?

Zgodnie z ostatnio wdrożonymi zmianami przedsiębiorcy zobowiązani są do utworzenia i zgłoszenia skrzynki do e-doręczeń, a także dokonania aktualizacji danych w Bazie adresów elektronicznych.

E-doręczenia to usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego korespondencji między jednostkami administracji państwowej a obywatelami i firmami.

E-doręczenia umożliwiają jednoznaczną identyfikację nadawcy i odbiorcy, poufność i bezpieczeństwo danych. Cały proces jest zabezpieczony przed możliwością odczytania wiadomości.

Nasze biuro oferuje pomoc w zakresie:
– wypełnienia wniosku o utworzenie adresu do e-doręczeń
– aktywacji i zgłoszenia skrzynki do e-doręczeń

Oferujemy kompleksową pomoc dla przedsiębiorców z całej Polski.

Profesjonalne wsparcie doświadczonej kadry specjalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

×
Zamów rozmowę | 30 sek
Oddzwonimy w 30 sek