Jak obecnie wygląda zgłaszanie zmian do eKRS? Jakie nowe obowiązki wprowadziła modernizacja i elektronizacja Krajowego Rejestru Sądowego wprowadzona w lipcu 2021 roku?
Zgodnie z nowymi rozwiązaniami mającymi przyspieszyć działanie sądów rejestrowych przedsiębiorcy zobowiązani są do:
– składania wniosków rejestracyjnych przez Internet (PRS, S24);
– dokonywanie aktualizacji danych w formie elektronicznej;
– składania dokumentów finansowych do RDF elektronicznie;
Warto zaznaczyć, że korespondencja z sądem rejestrowym również odbywa się przez Internet.
Podmioty wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej mogą (ale nie muszą) korzystać z elektronicznej formy składania wniosków i formularzy.
Nasze biuro oferuje zgłaszanie zmian do eKRS w imieniu przedsiębiorców. Oferujemy solidną oraz kompleksową pomoc w zakresie przygotowania i złożenia wniosków aktualizacyjnych, a także założenia kont we właściwych systemach teleinformatycznych.